Powered by Blogger.

[5 Foto] A.L.O.N.G .Yang Memakai Kostum Along Merupakan Artis Terkenal Sekarang.. Mesti Ramai Yang Terkejut Tidak Percaya!!


 Pernah tak tengok cerita A.L.O.NG? Maskot Kucing yang pandai bercakap tu. Ada Along, Angah dan juga Achik kan. Cerita A.L.O.N.G ini terkenal sekitar tahun 1980-an dan1990-an. Jadi siapa yang lahir sekitar tahun itu, mesti pernah tengok kan. Di siarkan di tv1, setiap hari Sabtu. Saya selalu tengok cerita ni sebab ada belajar sifir dengan mudah bersama Siti Sifir. Lagi-lagi dekat tempat saya setiap hari Sabtu ada Pasar Malam, jadi sementara tunggu ayah balik dari pasar, kami tengok cerita ni dulu.


Tapi pernah tak, tertanya-tanya siapakah pemilik suara latar di sebalik maskot A.L.O.N.G tu?  Mesti ada kan. Tak sangka, orang yang dahulunya hanya terkenal di sebalik maskot A.L.O.N.G adalah Beto Kushairy. Tak kenal? Ala yang berlakon dalam filem, "Istanbul Aku Datang" itu.





Selamat Pagi Uolllsss.. May Allah Bless You..<3 <3 Mia Media Hawa <3 <3Tolong Like : https://www.facebook.com/miamediahawa

Posted by Mia Media Hawa on Monday, January 18, 2016


Wah..tak sangka kan. Sekarang dia adalah seorang pelakon yang menjadi kegilaan ramai. Saya pun baru tahu bila terbaca surat khabar. Mungkin ada yang dah tahu kan..hehe..Saya je yang slow motion sikit. Rindu pulak nak tengok cerita ni..hehe. Ingat lagi, lagu cerita ni...A.L.O.N.G. Simple je tapi melekat dekat otak. Sekarang dah tak ada kan, ulang siaran pun tak ada. Zaman kanak-kanak memang paling best. Kenangan tu.

Siapa yang pernah tengok cerita A.L.O.N.G ni? Angkat tangan..
Share on Google Plus

About Unknown

Maklumat dihujung jari anda.

0 comments:

Post a Comment